mysza71 prowadzi tutaj blog rowerowy

Do Szydłowca na zakupy

• Sprzęt DOSTAWCZAK
Środa, 24 lipca 2013 | dodano: 24.07.2013

Niestety KROSSEM nie mogę jeszcze jechać ,wisi sobie biedak rozebrany, bez kół, napędu itd...Z tego powodu musiałam sobie wymyślić jakiś wypad Dostawczakiem. Pomyślałam że mogłabym wpaść do Szydłowca na małe zakupy, oddalonego od Skarżyska o 10km. Oczywiście tam pojechałam okrężną drogą czyli nadłożyłam ponad trzy dychy. 25 km jechało mi się pięknie, średnią miałam ponad 24, później już wiatr wziął mój rower w swoje władanie i średnia mi spadła. Dawno Dostawczakiem nie zrobiłam takiego dystansu :)

S-K0 -KIERZ NIEDŹWIEDZI -MIRÓW -GĄSAWY PLEBAŃSKIE -ŚMIŁÓW -SZYDŁOWIEC -S-KO

Mirów- przydrożne " Bartki " © mysza

Śmiłów-kopalnia piaskowca © mysza

Kategoria Gdzie mnie zawieje

piaskowce
| 11:43 poniedziałek, 15 stycznia 2018 | linkuj Równie ciekawe miejsca z kopalinami do zwiedzania na wycieczkach rowerowych są w gminie Wielgomłyny : https://goo.gl/maps/1MvTFM6ukkE2
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!