mysza71 prowadzi tutaj blog rowerowy

Ostatni raz na KROSSIE w tym roku

• Sprzęt KROSS HEXAGONV3
Poniedziałek, 31 grudnia 2012 | dodano: 31.12.2012

Rano nawet nie myślałam że gdzieś pojadę. Wstałam, zrobiłam kanapki, kawę i siadłam do kompa...i mnie natchnęło :)Spojrzałam w okno...słońce, dawno nie padało więc jest sucho...wszyscy jeszcze śpią mimo iż była już 11-ta. Ubrałam się cichutko iiii...tego mi właśnie dzisiaj było trzeba :D Muza w uszach i pognałam w stronę Szydłowca.

Krajowa 7-ka © mysza
Na początku nie znałam jeszcze trasy, plany kłębiły mi się w głowie ale w końcu wszystko mi się wyklarowało i wyszło jak wyszło :)
Grudniowe słoneczko © mysza
Temperatura wahała się od 8 na otwartej przestrzeni do 4 w lesie.No i teraz szczęśliwa mogę witać Nowy Rok ! A tak na marginesie to dzisiaj jest nasza tzn moja i Tomq 18-ta rocznica ślubu :D. Jak ten czas leci szybko ! :)

Anjaaa
| 22:01 środa, 2 stycznia 2013 | linkuj Szczęśliwego nowego rowerowego roku ;)
I gratulacje z okazji tak pięknej rocznicy :))
mysza71
| 17:01 poniedziałek, 31 grudnia 2012 | linkuj Dzięki bardzo ! :) A co do rywalek to ja bardziej się ich boję , bo ja bardzo straszak jestem :D
JoannaZygmunta
| 16:45 poniedziałek, 31 grudnia 2012 | linkuj Wszystkiego najlepszego w 2013 :). Drżyjcie rywalki ;)
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!