mysza71 prowadzi tutaj blog rowerowy

• Sprzęt KROSS HEXAGONV3
Sobota, 25 października 2014 | dodano: 25.10.2014

S-KO - MARCINKÓW - RATAJE - STARACHOWICE - WĄCHOCK - MICHAŁÓW - S-KO

Lubianka to zalew na południowych peryferiach Starachowic.
Słyszałam dużo o nim przede wszystkim od wędkarzy , nigdy nie mogłam tam dotrzeć bo nie wiedziałam gdzie dokładnie jest zlokalizowany. Bywało że gdy przejeżdżałam z mapą przez Starachowice miałam przeważnie inne plany. Dzisiaj skupiłam się wyłącznie na Lubiance :)

Pustki na torze
Pustki na torze © mysza
Wykorzystałam pustkę na torze i zrobiłam połowę rundki. Fajne , fajne uczucie na hopkach :D
Oczywiście to jest w Wąchocku

Zalew Lubianka
Zalew Lubianka © mysza
Po drugiej stronie jest Harcerski Ośrodek Obozowy.
O zgrozo ! widziałam rozbity duży namiot i nie był z pewnością harcerski. Myślę że to wędkarzy namiot, kilku widziałam jak łowili z łódek
Mysza i Kross :)

Kilka wystraszyłam :)
Nowy cel :)
Nowy cel :) © mysza
Nowy cel czyli podjazd starachowicką uliczką ale to już następnym razem :)

Kategoria Gdzie mnie zawieje

mysza71
| 19:57 poniedziałek, 27 października 2014 | linkuj Celowo nie podałam czasu aby nie robić obciachu czyli forma uszła wraz z końcem sezonu :D
To była wycieczka relaksacyjna :)
Tofik83
| 11:33 poniedziałek, 27 października 2014 | linkuj taki dystans pod koniec października mówi sam za siebie -> czyżby forma budowana już pod przyszły sezon w ŚLR ? :)
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!