mysza71 prowadzi tutaj blog rowerowy

• Temperatura -4.0°C
  • Sprzęt DOSTAWCZAK
Poniedziałek, 25 marca 2013 | dodano: 26.03.2013

Dzisiaj postanowiłam sobie do pracy pojechać przez Suchedniów.
Trasa treningowa z ubiegłego roku na KROSSIE.
Na Dostawczaku było trochę trudniej tzn gorzej o 13min .
Mam na myśli DOM -SUCHEDNIÓW -PRACA.
Praca- dom to już inna mańka.
W Suchedniowie nieźle wiało czyli po ok 12km z 26-ciu zmniejszyła mi się prędkość na 16,nawet z górki musiałam pedałować. W Parszowie troszkę przestało wiać chociaż jadąc przez las odczuwałam przenikający chłód, w związku z tym musiałam założyć kaptur i zasunąć kurtkę pod samą szyję.
Dopadając do pracy średnia wynosiła 20. Jak na Dostawczaka i warunki -to całkiem nieźle :)
Zima nie odpuszcza i chyba muszę sobie zaplanować w najbliższych dniach znów taki trening.

Widok z Baranowskiej Góry na Skarżysko © mysza

Suchedniów- widok na park miejski i zbiornik wodny na rzece Kamionce © mysza

Parszów -stara kuźnia © mysza

Kręcąc na KROSSIE na tym odcinku nie będę miała okazji zrobić fotek.
Staram się nie zatrzymywać gdy robię krótkie dystanse :)

Kategoria Praca i po mieście

mysza71
| 07:13 czwartek, 28 marca 2013 | linkuj Gdy będę miała okazję to zmienię chwyty na inne. Na początku były spoko,ciekawie są wyprofilowane, mięciutkie. Gdy wsiadłam na KROSSA zmieniłam zdanie o nich. Wydają mi się tak jakby napompowane i grube :)Teraz wolę proste, z małym wyżłobieniami :)

Opaski są bardzo praktyczne. W KROSSIE też mam tylko oczywiście w innym kolorze. Na maratonach m.in. licznik przyczepiam. Zdarzyło mi się już jeden zgubić gdy niekontrolowanie wypadłam z trasy i wgryzłam się w glebę :)
Ksiegowy
| 15:53 środa, 27 marca 2013 | linkuj Mam takie same chwyty na kierownicę;)
matisliswider
| 21:28 wtorek, 26 marca 2013 | linkuj Ooooo - nie tylko ja montuje rzeczy na opaski zaciskowe "zip" :)
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!