mysza71 prowadzi tutaj blog rowerowy

Zimowy rekord na KROSSIE

• Sprzęt KROSS HEXAGONV3
Środa, 26 grudnia 2012 | dodano: 26.12.2012

No i dzisiaj nie wytrzymałam, zamiast do kościółka to poniosło mnie w Świętokrzyskie :)Po 15-tu km musiałam się zatrzymać żeby zadzwonić do Agi czy czasem nie przypaliła kuraka :D

Ostojów -za zakrętem :D © mysza
Ostojów-Łączna © mysza
Pasmo Klonowskie-fragment :) © mysza
Wjeżdżając na Pasmo Klonowskie z Występy zaczęło być ciekawie...czyli mokro i ślisko. Są zjazdy na paśmie z których zjeżdża się mając na liczniku ponad 40 a teraz mój max wynosił 23, wolałam nie ryzykować
Widok na Łysicę © mysza
Wyjeżdżając z lasu z pasma pojawia się widok na Łysicę, dzisiaj trochę zamglony.
Kapliczka Św. Barbary © mysza
Po kilometrowym podjeździe króciutki odpoczynek na zjedzenie sezamka przy kapliczce a następnie zjazd do Michniowa. W Michniowie wstąpiłam na chwilkę do mamy a przy okazji trochę oskubałam choinkę z cukierków tak dla pokrzepienia...pomogło :)
Skarżysko Kościelne © mysza
Już mając 5 km do domu stwierdziłam ,że nie pójdę na łatwiznę i wybrałam okrężną okrężną drogę przez S-ko Kościelne i na G.Pogorzelską wjadę od strony Szydłowca
Nareszcie koniec © mysza
No i finał dzisiejszego dnia. Szczerze powiem że było ciężko,latem jeździ się lżej. Następny taki wyjazd na KROSSIE chyba dopiero wczesną wiosną. Ale to już będzie niby ten sam KROSS ale ulepszony. Drżyjcie rywalki ...hahaha(mam na myśli maratony MTB ŚLR)