mysza71 prowadzi tutaj blog rowerowy

Merida Mazovia MTB--Skarżysko-Kamienna

• Sprzęt KROSS HEXAGONV3
Niedziela, 26 sierpnia 2012 | dodano: 29.09.2012

Mój rekordowy dystans w maratonach. Trochę było mokro. Gdy startował 11-ty sektor padała gęsta mżawkaTak wyglądał mój KROSS po maratonie ...ja wyglądałam podobnie :)))

mysza71
| 01:45 niedziela, 18 listopada 2012 | linkuj Błotko było zajebiste aż w pewnym momencie musiałam zdjąć okulary bo stwierdziłam, że bez nich widzę lepiej :D Jestem ze Skarżyska więc tylko trochę przepłukałam Krossa i mimo że miałam niedaleko do domu to prawie mi się zatarł...przerzutki mi się zablokowały i hamulec :) Ale ogólnie mi się podobało chociaż trochę było drogo :( ŚLR jest troszkę tańsza i jest tak jakby przyjaźniej , co najważniejsze 5 miejsc w każdej kategorii jest nagradzane a to już jest duża motywacja do kolejnych maratonów.
Tofik83
| 22:52 piątek, 9 listopada 2012 | linkuj to tak samo jak mój :)
gratulacje z okazji ukończenia tego błotnego camel trophy :)
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!