mysza71 prowadzi tutaj blog rowerowy

Bałtów

• Sprzęt FRANCUZ
Wtorek, 25 czerwca 2019 | dodano: 25.06.2019

Nieważne upał czy nie, plan mój to Bałtów

Starachowice
Ostrowiec
Krzemionki Opatowskie
Bałtów
Czekarzewice
Lipsko
Iłża
Mirzec

W Bałtowie dinusiów nie zobaczyłam ,bom sknerus ale zwiedziłam Polskie Zamki w miniaturze

Na szczycie , bo chyba już dalej wjechać się nie dało, licznik wskazał mi 41 stopni.
Zanim zaczęłam zwiedzać zameczki założyłam cieniutką bluzkę z długim rękawem.
Wsadziłam sobie do sakwy bo domyślałam się , że balsam z filtrem to może być za mało

Mimo upału to jakoś fajnie mi się jechało

Powrotne 90km , prawie wiatr w plecy i po 16-tej temp. powoli zaczęła spadać

Kategoria Gdzie mnie zawieje

mysza71
| 20:43 wtorek, 25 czerwca 2019 | linkuj Mam urlop. Nie zwiedzam gór czy nie prażę się na plaży. Za śmieszne grosze jeżdżę po okolicznych zakątkach albo siedzę w ogródku, plewię a wieczorem podlewam roślinki :)
Katana1978
| 20:33 wtorek, 25 czerwca 2019 | linkuj też bym sobie tak pozwiedzała zameczki :) zazdroszczę czasu :))) i pozdrawiam.
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!