mysza71 prowadzi tutaj blog rowerowy

Sobota, 23 września 2017 | dodano: 24.09.2017

Tuż przed startem
Tuż przed startem © mysza
Wystartowałam bez większej jak zwykle tremy
Od początku nie nastawiałam się jakieś czasowe ekscesy i wiedziałam że pudło, nawet szerokie nie dla mnie dziś :D
Do 12-tego km szaleńcze jak dla mnie tempo.
Dwa ciekawe podjazdy w tłumie Mini  Na pierwszym zator się zrobił a drugi niestety i ja z buta bo nie było sensu ślizgać się i przepychać na siłę. Wykorzystałam to na zdjęcie kurtki
Po 12-tym to już wreszcie samotna jazda i spore podjazdy czyli prawdziwe MTB
Błota miejscami po kostki i śliskie korzenie i ...kłujące pokrzywy :D
Na 25-tym km zaczęli mnie wymijać Masterzy i robiło się momentami niebezpiecznie bo nie wszyscy krzyczą, że prawa wolna !
Trasa w sumie miodzik , nie ma się do czego doczepić bo to przecież już średni dystans i nie ma to tamto
Jeden minusik, no może dwa ...dystans i przewyższenia były trochę większe niż było w planach
Płynów i żarcia starczyło więc było ok :)

Już po
Już po © mysza
Napisałam że Metrobikes ale tak naprawdę to Bike Maraton organizował imprezę a nasza Liga podpięła się pod niego. Nie wiem kto układał trasy ale widziałam odcinkami ślady maczety Maziego :D
Punkty do generalki dostaniemy od naszej Ligii, chociaż to już dla mnie nieważne bo trzecie z trzech ,miejsce murowane i nic już tego nie zmieni

Brudasy :P
Brudasy :P © mysza

Błotne pryszcze :0
Błotne pryszcze :0 © mysza
Paskudnie wygląda  :D :P
Warto było :D
Warto było :D © mysza
Przejechałam dystans Mega druga od końca z kobiet . Watro było wystartować bo nasze rejony są cudowne a nie wiadomo czy w przyszłym sezonie będę miała ochotę na ściganie