mysza71 prowadzi tutaj blog rowerowy

• Temperatura -2.0°C
  • Sprzęt TRANSPORTER
Czwartek, 26 stycznia 2017 | dodano: 27.01.2017

Od początku tygodnia dopiero dzisiaj udało mi się pojechać gdzieś dalej. Kilka dni wolnego ale w domu mi się nie nudzi a i po mieście muszę pojeździć za ważnymi sprawami
Więc dziś pojechałam sobie do mamy :)

Słonecznie :)
Pogoda wymarzona na kręcenie
Ulubione miejsce :)
Ulubione miejsce :) © mysza
W drodze zahaczyłam o młyn na Jędrowie. O każdej porze roku to miejsce ma swój urok :)
Robi wrażenie !

Betonowe bryły przyszłego mauzoleum w Michniowie robią wrażenie. Dziwnie wplatają się w otoczenie. Ciągle nie mogę się przyzwyczaić do tego widoku. Za każdym razem gdy wracam spoglądając na to,na myśl przychodzi mi... statek obcych :D
Telepotami
Telepotami © mysza
W Suchedniowie skręciłam w kierunku Kaczki a tam odnalazłam oznakowany fragment niedzielnej trasy
Rowerem po tak wąskiej ścieżce będzie ciężko jechać bikiem, biegacze będą mieli łatwiej :)

Zachód słońca
Zachód słońca © mysza
Po kilometrowej mordowni wyjechałam nad zalew. Zdjęcie tego nie pokazuje ale zachód słońca był cudowny. Czerwono-bordowe niebo, po czarnym już lesie był to rozkoszny widok
Po ciemnicy
Po ciemnicy © mysza
Na koniec, miejska szarzyzna :P

Kategoria Gdzie mnie zawieje

mysza71
| 21:23 sobota, 28 stycznia 2017 | linkuj Z tego co wiem prace budowlane są wstrzymane w związku z brakiem funduszy na dalszą budowę. Mam nadzieję że mama doczeka otwarcia Mauzoleum . Podczas pacyfikacji straciła m. in. ojca i babcię. Miała wtedy cztery lata ale tej pory pamięta strach, towarzyszący podczas ucieczki ze wsi.

"PŁONĘŁY NIEBO I ZIEMIA "
malarz
| 20:20 piątek, 27 stycznia 2017 | linkuj Mauzoleum ma edukować i wywoływać emocje. Uważam, że taki był zamiar, by wrażenie robiły już same rozmiary mauzoleum. Pacyfikacja Michniowa to była okropna masakra...
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!