mysza71 prowadzi tutaj blog rowerowy

Solówka sobotnia

• Sprzęt KROSS HEXAGONV3
Sobota, 22 października 2016 | dodano: 22.10.2016

Miało być w grupie niestety , zarzucenie hasła na dzisiejsze kręcenie wzięło w łeb:(
A może to i dobrze bo przynajmniej pojechałam swoim planem ...zbaczając z głównej drogi- chcąc zbadać nowe ścieżki :D
Z towarzystwem raczej pojechałabym na łatwiznę czyli na 100% znanymi ścieżkami a tak to odwaliłam dziś kawal dobrej roboty , a mianowicie jadąc od strony Ratajów w kierunku Wykusu skręciłam na niebieski szlak. Jak już z pewnością pisałam w lesie najbardziej boję się zwierząt , nie ludzi. Skręcając na niebieski ślad nie było mowy aby zobaczyć w tak podłą pogode człeka, prędzej dzika w tej dziczy...
Szlak bardzo dobrze oznaczony, mimo iż momentami wielkie drzewiska kładły się na ścieżce ale pasek biało-niebiesko-biały widziałam z daleka, więc bez paniki, rowerek na ramię i dalej aby do przodu. Kamienie śliskie i korzenie , więc i tempo żółwie ale nie o to przecież chodzi.
Otoczenie przecudnie, nie do opisania...trzeba tam po prostu być
Wykus ma swoją aurę, zbaczając z głównej wyboistej drogi , jeśli ktoś jest bardziej wrażliwy, poczuje to miejsce....

Gdyby ktoś chciał poczytać to zapraszam do lektury :)