mysza71 prowadzi tutaj blog rowerowy

Kolejny raz ,bez niczyjej asekuracji udało mi się ukończyć maraton MTB :D

Kategoria FRANCUZEM, Maraton MTB

mysza71
| 18:20 sobota, 3 września 2016 | linkuj W regulaminie pisze że rowerzyści bez numerów będą usuwani z trasy..z tego co wiem chyba nigdy tego nie zrobili ,chociaż był przypadek że karetka kogoś zabrała z trasy bo się pokiereszował :(
Tofik83
| 16:56 czwartek, 1 września 2016 | linkuj gratulacje !!! :-)
JoannaZygmunta
| 06:31 czwartek, 1 września 2016 | linkuj Bardzo niesportowe zachowanie rywalki. Zgłoś to. przeczytaj regulamin, może nawet są przewidziane jakieś kary.
mysza71
| 22:09 środa, 31 sierpnia 2016 | linkuj Dziękuję Wam bardzo !! :D
Z tą mocą u mnie ostatnio na bakier :P
2tyg temu pogodynka podawała nie więcej niż 20stopni a tu okazało się ,że było jak na patelni :(
Byłam bliska odwodnienia ale chyba namoczony ręcznik na ramionach , na starcie zrobił dobrą robotę. Niedobory wody odczułam dopiero na ostatnim bufecie. Rywalka przyjechała za mną kilka sekund . Niestety zauważyłam coś niepokojącego...jedzie z pomocą i ta pomoc stara się uprzykrzyć mi jazdę :(
W Ciekotach- Masłowie , jak zobaczę że znów ktoś jej towarzyszy i mi przeszkadza to zrobię zadymę na trasie albo za metą !!!
JoannaZygmunta
| 19:53 środa, 31 sierpnia 2016 | linkuj Brawo !!!!!!!!!!!!!!
malarz
| 18:49 środa, 31 sierpnia 2016 | linkuj Brawo! Gratuluję wygranej :)
Masz niesamowitą moc, zwycięstwo w takim upale (aż 34°C) i do tego ogromna ilość podjazdów.
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!