mysza71 prowadzi tutaj blog rowerowy

Listopadowy bór :D © mysza
Siedzieć w domu dzisiaj to grzech ! :D
Siedzieć w domu dzisiaj to grzech ! :D © mysza
Niestety fon mi się wyładował i zapis się urwał :(
Dalej był Aleksandrów, Budki , pożarówkami do Książęcego i S-KO
Piękna ,słoneczna niedziela mimo iż temp wahała się od 3-4 .
Przy takim chłodzie, miałam wrażenie że zamiast nóg mam kłody :(
Dawno nie widziałam tylu bikerów na trasie co dzisiaj, chcieli chyba wykorzystać może jedyną taką piękną niedzielę tej jesieni ? :)

Kategoria Gdzie mnie zawieje

mysza71
| 22:07 niedziela, 23 listopada 2014 | linkuj W środku tyg ma być paskudnie a nawet śniegiem sypnie, więc dzisiaj nie miałam wyjścia, musiałam gdzieś pognać :)
A jak spadnie śnieg to i porządnie sypną solą to KROSS odejdzie w odstawkę i wyczynowe przyjemności się skończą
mandraghora
| 19:19 niedziela, 23 listopada 2014 | linkuj u mnie też kicha, cały czas chmury i nieprzyjemnie :( Szczęściara ;-)
JoannaZygmunta
| 19:13 niedziela, 23 listopada 2014 | linkuj A u nas tak brzydko :( Co i tak wielu bikerów w tym mnie nie zatrzymało :)
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!