mysza71 prowadzi tutaj blog rowerowy

• Sprzęt DOSTAWCZAK
Niedziela, 24 listopada 2013 | dodano: 24.11.2013

10 tys. przekroczone i to na Dostawczaku !! :D
Cholera ...nie chciało mi się dzisiaj nigdzie jechać bo wstałam z bólem głowy a przecież wczoraj nic nie piłam .
Kolejny mglisty dzień i
i obiad do ugotowania.
Ale niech tam...po zjedzonym pysznym rosołku wsiadłam na Dostawczaka. Ubrałam się prawie tak jak na KROSSA ( brak kasku i gaci kolarskich )
Czas miałam ograniczony bo Tomq przed pracą musiał zjeść drugie danie :)
Oczywiście też powrót w ciemnościach , we mgle nie napawał optymistycznie.
Wybrałam okolice Szydłowca. W połowie drogi musiałam zdjąć patrzałki bo bez nich widziałam lepiej.
Minęłam kilku niedzielnych rowerzyst-ów -ek . Nawet jedna dziewczyna zobaczywszy mnie z włączonym migaczem z przodu , włączyła swój .
Krzyknęłam z uśmiechem do niej, że teraz lepiej ją widać :)
W Szydłowcu mgła zamieniła się w deszcz i wtedy stwierdziłam że mgła była o wiele lepsza i że moja kurtka przeciwdeszczowa wcale nie spełnia swojej funkcji.
Zmarznięta i przemoczona wróciłam do domu.
Na dłuższe wyjazdy jest już dla mnie za zimno i za krótki dzień.
Nie bawi mnie jazda w chłodzie aby bez sensu nabijać km. Wystarczy że codziennie do pracy zapitalam czy deszcz czy mróz siarczysty.
Trzeba niedługo wsiąść na trenażer aby kondycja nie spadła.
Dwa ,trzy razy w tygodniu trening zrobić.

On miał pierwszeństwo :) © mysza

W Kierzu Niedzwiedzim © mysza

Przy żydowskich macewach © mysza

Na ryneczku w Szydłowcu © mysza

Nareszcie znalazły się pieniądze odnowę zameczku © mysza

Kategoria Gdzie mnie zawieje

mysza71
| 19:55 czwartek, 28 listopada 2013 | linkuj Oj Katanooo , nad czym Ty się zastanawiasz ! Pewnie że dasz radę ! :)
U mnie też wieje i momentami majta mną niebezpiecznie.
U mnie już nie ma imprez rowerowych i KROSSA też już odstawiłam. Dostawczak tylko i tylko patrzeć jak wsiądę na trenażer. Nie mogę wypaść z rytmu bo jednak Dostawczak to nie to
Katana1978
| 19:32 czwartek, 28 listopada 2013 | linkuj Ciekawe czy mi się uda przekroczyć 10 :) - Gratuluję...
Straszny wiatr u mnie hula a to powoduje że nawet się zastanawiam czy jechać na masę czy nie
mysza71
| 20:23 poniedziałek, 25 listopada 2013 | linkuj Dzięki ! Najważniejsze że się nie przeziębiłam :)
mandraghora
| 12:35 poniedziałek, 25 listopada 2013 | linkuj Gratuluję okrągłej sumki ;-)
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!