mysza71 prowadzi tutaj blog rowerowy

Do pracy i z...KROSSEM

• Sprzęt KROSS HEXAGONV3
Wtorek, 27 sierpnia 2013 | dodano: 28.08.2013

Przed pracą do sklepu po buty, do banku na sekundkę , została mi godzinka więc ułożyłam sobie mały plan. Kierunek Baranowska G. i Suchedniów. Wracając w stronę Skarżyska spotkałam dwóch chłopaszków ,jednemu odkręciła się korba i biedaczyna nie mógł sobie poradzić . Zatrzymałam się ,odsunęłam magiczną torebeczkę spod siodełka, wyjęłam jeszcze bardziej magiczne klucze i stał się cud ... po krótkiej chwili chłopaki odjechali uchachani :D. Pojechałam do pracy a z pracy a po ośmiu h prosto wróciłam do domu.

Kategoria Trening MTB szosa

mysza71
| 09:45 piątek, 30 sierpnia 2013 | linkuj Niestety nie mam, ale też mi się taka marzy ! :)
Jurek57
| 14:41 czwartek, 29 sierpnia 2013 | linkuj A nie masz takiej torebeczki z której można wyjmować złotóweczki i ciągle ich jest pełno !
:-)))
mysza71
| 07:53 czwartek, 29 sierpnia 2013 | linkuj Niby nic ( mogli iść na piechtę :)) ale jak cieszy jedną i drugą stronę. Przy okazji poradziłam im aby też zaopatrzyli się w taką magiczną torebkę podsiodłową :D
JoannaZygmunta
| 06:20 czwartek, 29 sierpnia 2013 | linkuj Miły dzień z dobrym uczynkiem :)
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!